ZADZWOŃ: +48 22 813 21 83

ZAREZERWUJ TERMIN: booksy

terapia-manualna

Fizjoterapia manualna – na czym polega?

Fizjoterapia manualna jest działaniem łączącym leczenie diagnostyczne z terapeutycznym. Dzięki niej da się rozpoznać zaburzenia układu ruchu oraz wykonywać leczenie odwracalnych zmian funkcjonalnych. Ta metoda opiera się na biomechanice i funkcjach narządu ruchu. Podczas zabiegu terapeuta manualny korzysta z różnych technik wpływających na nasz organizm, co oddziałuje na funkcjonowanie poszczególnych elementów, m.in.: na układ mięśniowy, stawowy, powięziowy czy nerwowy.

Wskazania do zastosowania terapii manualnej:

• bóle mięśni;
  • stany pourazowe i pozapalne;
  • stany po zabiegach operacyjnych;
  • dolegliwości bólowe kręgosłupa różnego pochodzenia;
  • rwa kulszowa;
  • chroniczne bóle głowy i karku;
  • bóle stawowe kończyn górnych i dolnych;
  • stany przeciążeniowe tkanek;
  • drętwienie kończyn górnych i dolnych;
  • napięcia wynikające ze stresu i przemęczenia.

Masaż powięziowy twarzy – czym jest, jak się go przeprowadza?

Masaż powięziowy twarzy należy do terapii manualnej, która polega na delikatnym, ale stanowczym oddziaływaniu na tkanki. Są to cienkie warstwy otaczające mięśnie, nerwy i naczynia krwionośne. Z upływem czasu, często z powodu stresu, napięcia lub urazów, powięzi mogą stawać się sztywne oraz ograniczać swobodę ruchu wraz z przepływem krwi. Głównym celem zabiegu jest przywrócenie elastyczności tkanek, co poprawia krążenie, a także relaksuje mięśnie twarzy.

Terapia manualna kręgosłupa – innowacyjna metoda w zwalczaniu bólu

W Lecznicy Centrum Rehabilitacji „Ateny” na terenie Warszawy oferujemy profesjonalną terapię manualną kręgosłupa, która skutecznie niweluje ból i dyskomfort tej części ciała. Celem zabiegu jest przywrócenie tej prawidłowej ruchomości stawów oraz poprawa funkcjonalności. Terapeuta manualny wykorzystuje różnorodne techniki, takie jak: mobilizacje, manipulacje czy rozciąganie. Regularne sesje wpłyną pozytywnie na postawę, zmniejszą napięcie mięśniowe, a także zapobiegną nawrotom dolegliwości. Skontaktuj się już dziś i umów się na wizytę – zadbaj o swoje zdrowie z naszą pomocą!

Profesjonalna terapia mięśniowo-powięziowa w naszym gabinecie

Terapia mięśniowo-powięziowa zalicza się do holistycznego podejścia do ciała Pacjenta, polegającym na sprawnej i nieinwazyjnej eliminacji dolegliwości bólowych wynikających z napięć mięśni czy skrócenia powięzi. W naszym ośrodku proponujemy kompleksowe leczenie, a wszystko wykonywane przez specjalistów stosujących najnowsze techniki. Ta metoda leczenia przynosi wiele korzyści zdrowotnych, ale przede wszystkim łagodzi przewlekły ból, napięcie mięśniowe czy ograniczenia ruchowe. Oferujemy terapię manualną prowadzoną przez wykwalifikowanych specjalistów, posiadających wieloletnie doświadczenie. Dbamy o dobro Pacjentów, zapewniając im profesjonalną opiekę w Warszawie, np. na terenie Bielan, Bemowa lub Woli.

-LUB-