ZADZWOŃ: +48 22 813 21 83

ZAREZERWUJ TERMIN: booksy

Laseroterapia

Zabieg polega na stymulowaniu chorobowo zmienionych tkanek promieniowaniem laserowym. Jest to sztucznie wzmocnione światło oddziałujące na elementy komórkowe.

Laser skaner – precyzyjne naświetlanie tkanek za pomocą światła laserowego o parametrach biostymulacyjnych. Wykorzystując światło laserowe o niskim natężeniu do tzw. biostymulacji laserowej, możemy dostarczyć do tkanek i komórek dodatkową energię, w ten sposób wspomagając naturalne procesy regeneracyjne organizmu i przyspieszając gojenie. Dodatkowo, poprzez zmiany w gospodarce tlenowej komórek i polaryzacji błon komórkowych, uzyskujemy wyraźne działanie przeciwbólowe. Dzięki użyciu skanera promień lasera dostarczany jest równomiernie do całej objętej zabiegiem okolicy.

Laser punktowy – jest modyfikacją aplikowania promieniowania poprzez ściśle określone punkty spustowe bólu. Wykonując zabieg na ściśle określonych punktach, możemy zwiększyć jego skuteczność, koncentrując energię lasera w miejscach, w których efekt jego działania będzie największy.

Zalecenia

Zastosowanie:

+ korzystny wpływ na leczenie uszkodzeń i stanów zapalnych tkanek miękkich (mięśni, ścięgien, więzadeł, rozścięgien)
+ korzystny wpływ na gojenie się ran i owrzodzeń
+ leczenie złamań kości (zwiększenie unaczynienia i głębsze formowanie się kostniny)
+ działanie przeciwbólowym
+ działanie przeciwobrzękowym
+ działanie przeciwzapalnym
+ działanie przeciwbakteryjnym

+ zespoły bólowe kręgosłupa,
+ choroba zwyrodnieniowa stawów,
+ przewlekłe zapalenia nerwów,